پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۹۷۵
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: بخشدار آبدان در جلسه شورای اداری این بخش با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید به کشور تصریح کرد: کوتاهی صورت گرفته توسط مسیولین در معرفی خدمات دولت به مردم پذیرفتنی نیست. 

به گزارش فکرشهر، ابوالحسن گنخکی با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات افزود: باید در ادارات دولتی و نهادهای عمومی ارایه خدمات به مردم به صورتی انجام شود که منجر به کاهش مراجعات و جلب رضایت مردم گردد. 

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اخذ مجوز صادرات گوجه فرنگی و شروع عملیات صادرات این محصول گفت: صادرات محصولات کشاورزی از جمله گوجه فرنگی باعث افزایش نسبی قیمت در مزارع و جلوگیری از وارد شدن خسارت جدی به بخش کشاورزی مانند آنچه طی سال های اخیر رخ داد و منجر به بدهکاری کشاورزان به بانک ها گردید، می شود و بهبود معیشت مردم منطقه و جلب رضایت کشاورزان را در پی خواهد داشت. 

بخشدار آبدان در ادامه افزود: مقارن با فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب، برنامه های گرامی داشت دهه فجر به صورت باشکوه و مردمی برگزار خواهد شد.  

گنخکی با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی خدمات دولت و دستاوردهای نظام به مردم است افزود: در دهه فجر علاوه بر کلنگ زنی یا بهره برداری از پروژه های عمرانی، طرح های نشاط اجتماعی نیز در شهر و روستاهای بخش آبدان برگزار خواهد شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر